FANDOM

Eleonora - ewolucja
(Eleanor) sevile jest wokalistką The Chipettes (Wiewióretek). Jest najmłodszą ze sióstr (Brittany i jenette). Jej nazwisko jest sevile w latach 80 (w kreskówce) go nie było było miler , jedna podane jest nazwisko w filmach CGI. Przypuszcza się miler z powodu tego, Wiewióretkami opiekuje się Dave. Jednak byłoby to kontrowersyjne, gdyż wtedy Teodor jest jej bratem, a nie ukochanym.

BiografiaEdytuj

Lata 80-teEdytuj

Eleanor jest urocza, słodka, pewna siebie, posłuszna i niezwykle macierzyńska. Jest utalentowanym sportowcem, pomimo jej większej postury. Eleanor ma słabą wolę nie umie postawić się swojej siostrze Brittany, kiedy robi źle, w przeciwieństwie do Jenette . eleanor dobrze dogaduje się z Teodorem, mają wiele wspólnego, lubią jedzenie, i lubią gotować.

Filmy CGIEdytuj

Eleanor ma bardziej dziecinna osobowość... zachowuje się jak Teodor i również wygląda na naiwną. W drugim filmie Eleanor przybyła wraz ze siostrami, naprzeciwko rezydencji byłego menedżera Ian'a Hawk'a. Zgodził się nimi zarządzać. Eleanor wyraziła największe zainteresowanie w spotkaniu Wiewiórek, zwłaszcza Teodora, ale została zniechęca do tego przez Ian'a pod wpływem kłamstw. Po zapisaniu się w West Eastman, mogła w końcu spotkać się z nim twarzą w twarz, zakochuje się w Teodorze. Nadal wykazuje chęć w spotkaniu Wiewiórek i poznać ich bliżej, ale jej nadzieje były nieustannie zgniecione przez Ian'a. Ian był bardzo okrutny dla niej, dawał niemiłe komentarze na temat jej wagi i jej wysokości. Ona i Jenette zostały zepchnięte od Brittany i pokazał faworyzowanie jej. Choć została zraniona przez to, nie miała nic przeciwko Brittany i postanowiła milczeć, aby osiągnąć swoje marzenia o zostaniu wielką gwiazdą.

Serial CGIEdytuj

Eleanor jest bardziej jak w latach 80-tych. Ona nie posiada niepewność o swojej wadze, jak to było przedstawiane w filmach CGI i po raz kolejny pokazuje umiejętności gotowania, instynkty macierzyńskie w leczeniu rannych. Jest również sportowa.

Ciekawostki Edytuj

  • Eleanor pomimo pozorów, jest wysportowana i najlepiej tańczy z dziewczyn.
  • Eleanor lubi spędzać czas z Teodorem mimo tego, że jest od niego o wiele dojrzalsza .
  • W przeciwieństwie do Jenette Eleanor nie umie postawić się Brittany. jako namłodsza siustr elcia miała w 2 i 3 czejści 7 lat natomiast w 4 czejści skończyła 8 lat wtedy poszła do 2 klasy.