FANDOM

Eleonora - ewolucja
Eleonora Miller
EleanorMillerEvolutionCharacter
Eleanor Miller wiek: 5
kolor oczów: zielone (kreskówka z lat 80-tych)

Fioletowe (Filmy i Serial CGI)

kolor włosów (futerka): brąz
ulubiony kolor: Fioletowy, Niebieski
charakterystyka: miła, słodka, uprzejma, kocha swoje siostry (Żaneta i Brittany)
ksywki: Ellie
zawód: piosenkarz, tancerz, gwiazda rocka
Dom: Dom Dave'a (film), Dom na drzewie (serial)
rodzina Brittany Miller (siostra)
Żaneta Miller (siostra)
lubi: Sportowiec i rywalizacja
Głos:  

ORYGINALNY:
Janice Karman (od 1983),
Amy Poehler i Kaley Cuoco-Sweeting (filmy CGI od 2009)
Vanessa Bagdasarian (od 2015),

POLSKI:

(Eleanor) sevile ma 5 lat jest wokalistką The Chipettes (Wiewióretek). Jest najmłodszą ze sióstr 10-12 lat (Brittany i jenette). Jej nazwisko jest sevile w latach 80 (w kreskówce) go nie było było miler , jedna podane jest nazwisko w filmach CGI. Przypuszcza się miler z powodu tego, Wiewióretkami opiekuje się Dave. Jednak byłoby to kontrowersyjne, gdyż wtedy Teodor jest jej bratem, a nie ukochanym, są urodziny w 29 kwietnia.

BiografiaEdytuj

Lata 80-teEdytuj

Eleanor jest urocza, słodka, pewna siebie, posłuszna i niezwykle macierzyńska. Jest utalentowanym sportowcem, pomimo jej większej postury. Eleanor ma słabą wolę nie umie postawić się swojej siostrze Brittany, kiedy robi źle, w przeciwieństwie do Jenette . eleanor dobrze dogaduje się z Teodorem, mają wiele wspólnego, lubią jedzenie, i lubią gotować.

Filmy CGIEdytuj

Eleanor ma bardziej dziecinna osobowość... zachowuje się jak Teodor i również wygląda na naiwną. W drugim filmie Eleanor przybyła wraz ze siostrami, naprzeciwko rezydencji byłego menedżera Ian'a Hawk'a. Zgodził się nimi zarządzać. Eleanor wyraziła największe zainteresowanie w spotkaniu Wiewiórek, zwłaszcza Teodora, ale została zniechęca do tego przez Ian'a pod wpływem kłamstw. Po zapisaniu się w West Eastman, mogła w końcu spotkać się z nim twarzą w twarz, zakochuje się w Teodorze. Nadal wykazuje chęć w spotkaniu Wiewiórek i poznać ich bliżej, ale jej nadzieje były nieustannie zgniecione przez Ian'a. Ian był bardzo okrutny dla niej, dawał niemiłe komentarze na temat jej wagi i jej wysokości. Ona i Jenette zostały zepchnięte od Brittany i pokazał faworyzowanie jej. Choć została zraniona przez to, nie miała nic przeciwko Brittany i postanowiła milczeć, aby osiągnąć swoje marzenia o zostaniu wielką gwiazdą.

Serial CGIEdytuj

Eleanor jest bardziej jak w latach 80-tych. Ona nie posiada niepewność o swojej wadze, jak to było przedstawiane w filmach CGI i po raz kolejny pokazuje umiejętności gotowania, instynkty macierzyńskie w leczeniu rannych. Jest również sportowa.

Ciekawostki Edytuj

  • Eleanor pomimo pozorów, jest wysportowana i najlepiej tańczy z dziewczyn.
  • Eleanor lubi spędzać czas z Teodorem mimo tego, że jest od niego o wiele dojrzalsza .
  • W przeciwieństwie do Jenette Eleanor nie umie postawić się Brittany. jako namłodsza siustr elcia miała w 2 i 3 czejści 7 lat natomiast w 4 czejści skończyła 8 lat wtedy poszła do 2 klasy.